• Team talk with number 10: Program 2, julspecial

    Succén fortsätter! Avsnitt två är här! I dagens program gästar Fredrik Palm, Jesper Pedersen & Lukas Lundberg. Programledare är som vanligt Robin Mårtensson och hans assistent Fredrik Troberg. Kvällens avsnitt bjuder på säsongsförväntningar, julsång och en massa skratt! Stort tack till Magnus Nilsson som är bakom kameran och producent! Här är länken: http://www.facebook.com/photo.php?v=4956804568829&set=o.271617066275768&type=2&theater Kopiera länken och klistra in i ett nytt fönster och skåda sedan mästerverket! Du behöver inte bara inloggad eller ha facebook för att se klippet. God Jul önskar Vikings A-lag! A-lag 21 dec 2012 0kommentarer
  • TeamTalk with number 10!

    Succén från några år sen är tillbaka i ny form! Vi talar såklart om vår tränares historiska program, Snärres hörna. Nu när Snärre är tränare har han lämnat över uppdraget till lagets egna clown, nummer 10 Robin Mårtensson. Programmet är döpt till TeamTalk with number 10 & kommer spelas in en gång i veckan. Producent & bakom kameran har vi en trogen supporter, Magnus "Schmidt" Nilsson. Här på hemsidan kommer vi länka videon. Den finns på Facebook så bli medlem i Vikings egna Facebookgrupp! Programmets första gäst är nummer 28, Fredrik Troberg! Länk:http://www.facebook.com/photo.php?v=4916853770084&set=o.271617066275768&type=2&theater A-lag 14 dec 2012 0kommentarer
  • Uppsnack: Lejonet IF (hemma)

    Vikings har fått en kanonstart på alltrean och förhoppningsvis blir det även seger imorgon då Lejonet kommer på besök. Lagen har stött på varandra i serien där de vann varsin match. Lejonet är ett stabilt lag med en riktigt vass förstafemma. Ett gäng som spelar fysiskt och är snabba på skridskorna. Dock har laget fått en tuff start på alltrean och förlorat sina två inledande matcher. Vikings har som sagt inlett med två raka segrar, hemma mot Åseda & borta mot Borås. Killarna hoppas att segertåget ska rulla vidare imorgon! Som tidigare saknas följande spelare på grund av skador: Kim Lindskog, knä Filip Troberg, hand Pontus Österlund, axel Jimmy Olausson, nacke Vi hoppas ni vill fira Luciadagen i ishallen och stötta Trelleborgs stolthet! Pucken släpps 19:00, be there!! ALLA TILL SÖDAN! A-lag 12 dec 2012 0kommentarer
  • Uppsnack: Åseda IF (Hemma)

    Då var det äntligen dags för match igen! Imorgon (söndag) drar Alltrean B igång & Vikings kommer att få bekänna färg direkt! Morgondagens motståndare är Åseda IF. Gästerna har imponerat stort i grundserien då de vann alla matcher utom en. Åseda har ett väldigt ungt lag som mest består av 90-talister & värt att notera är att den äldsta spelaren är född -87! Då Vikings inte vet så mycket om Åseda kan man endast spekulera i hur Åseda kommer spela. Ett ungt lag brukar innebära fart, fart, fart & ännu mer fart! Viktigt att våra Vikingar är beredda från start och spelar ödmjuk matchen igenom. Den senaste tiden har Vikings drabbat av en del skador: Kim Lindskog, knä Jimmy Olausson, arm Filip Troberg, hand Pontus Österlund, axel Alla fyra missar garanterat morgondagens match. Killarna behöver ert stöd imorgon! Så varm välkomna upp imorgon och hjälp Vikings tillbaka till division 2! Matchen börjar 17:00. ALLA TILL SÖDAN! A-lag 1 dec 2012 0kommentarer
  • Alltrean lottad!

    Trelleborg Vikings kommer spela i Alltrean B och få möta följande lag: Borås Lynx Ha74 IF Lejonet Kallinge-Ronneby 2 Ljungby HK Sannarp HC Åseda IF De fyra första går till det sista kvalet mot div.2. Vikings inleder Alltrean den 2 december(nu på söndag) hemma mot Åseda IF! Matchen börjar klockan 17:00!! ALLA TILL SÖDAN! A-lag 26 nov 2012 0kommentarer
  • TRELLEBORG VIKINGS SERIESEGRARE!

    Den sista omgången av division 3 syd blev färdigspelad ikväll! Den matchen som Vikings-spelarna hade sina ögon på var matchen Lejonet-Sannarp. Lejonet vann över Sannarp med 8-3 och det innebär att Vikings vann serien! Vikings får ingen fördel i alltrean för att de slutat 1:a i serien. Dock har laget klarat ett av sina delmål och det innbär så klart stor glädje och insperation inför kommande utmaningar! Nu hoppas vi i laget att NI kommer och stöttar oss under den tuffa resan påväg tillbaka till division 2! GOOO VIKINGS! A-lag 22 nov 2012 0kommentarer
  • Julblommor

    Julblommorna ska hämtas idag 22/11 på Söderslättshallen. Jag finns där mellan 17.00-20.00 Betalning sker på plats i kuvert med spelarens namn på eller på måndag efter träningen. /Lotta J18/J20 22 nov 2012 0kommentarer
  • Visa fler nyheter