Tillägg
Glömde skriva att jag gärna vill ha mailadresser också. /Lotta
J18/J20
7 maj 2012
0kommentarer
Kontaktuppgifter
Vi har naturligtvis en del uppgifter på spelarna, men vill ändå ha en uppdatering av följande. Namn spelare: Personnummer spelare: Mobilnummer spelare: Hemtelefon: Namn o mobilnr mamma: Namn o mobilnr pappa: Dessa uppgifter lämnas på mail: loha07@handelsbanken.se eller sms till 0733-244748
J18/J20
7 maj 2012
0kommentarer
Upptaktsträff
På lördag 12/5 är det tid för en upptaktsträff för spelare och föräldrar. Vi startar kl.10.00 med information till samtliga spelare, viktigt att alla kommer! Kl.10.30 fortsätter vi med information till föräldrar angående kommande säsong: upplägg, cuper, hemmacup, träningsläger, ekonomi, ungdomsansvarig presenterar sig. Vi vill att minst en förälder/spelare kommer. Ca 12.00 grillning, var och tar själv med sig vad man vill grilla och dricka. /Ledarna
J18/J20
6 maj 2012
0kommentarer
Tider
Tänk på att det är lite ändrade tider denna vecka, se i kalendern. /Ledarna
J18/J20
30 apr 2012
0kommentarer
Träningstider
Nu är kalender uppdaterad på träningstiderna, tänk på att titta i kalender då och då, det kan bli ändringar, det är också möjligt att det tillkommer något träningspass. För de spelare som spelar fotboll är detta givetvis helt ok, ni behöver inte meddela er när ni missar något träningspass, vi vet att ni tränar. Glöm inte att boka in den lördagen 12/5, vi räknar med att starta kl.09.30, mer info kommer. /Ledarna
J18/J20
19 apr 2012
0kommentarer
Försäsongsträning/upptaktsträff
Det börjar att närma sig försäsongsträning inför kommande hockeysäsong, så här ser det ut: Vecka 17 Träning tisdag och torsdag kl.18.30. Diverse tester. (Samling vid ishallen) Vecka 18 - 26 Måndagar kl.18.00. Koordination, snabbhetsträning, löpträning. Samling vid ishallen. Tisdagar. Brottningsträning i brottningslokalen i Söderslättshallen. Smidighet, balans, styrka. Klockslag inte helt spikat. Fredagar kl.16.30. Cirkelträning på Sport Club Oasen. Styrka, koordination. Som ni kanske vet så skall vår ishall renoveras under våren och sommaren (kommer att bli fint) vilket innebär att vi inte har tillgång till omklädningsrummen, kom därför ombytt och ta med vattenflaska. Om man inte kan träna så SKALL någon av tränarna kontaktas! V.27 - fram till isträningen Individuell träning, program kommer att delas ut. Vi kommer även i år att ha en "upptaktsträff" för spelare och föräldrar där vi i korta drag presenterar den kommande säsongens upplägg, träningsupplägg, cuper, ekonomi, träningsläger mm. Detta kommer att vara lördagen 12/5 kl.09.30 på samma ställe som förra året. Vi återkommer inom kort med mer information angående denna dag. Hoppas alla kan komma! /Ledarna
J18/J20
11 apr 2012
0kommentarer
Säsongen 2011/2012
Nu är hockeysäsongen 2011/2012 slut och vi har redan påbörjat planeringen inför nästa säsong. Det är först helt ledigt några veckor och vi "smygstartar" sedan vecka 17 och vecka 18 kör vi igång för fullt, det blir då obligatorisk träning tre gånger/vecka fram till vecka 28. För de spelare som spelar fotboll är detta givetvis helt ok Vi återkommer inom kort med vilka dagar och vilken typ av träning det blir. Tack alla spelare, ledare och föräldrar för ännu en fantastisk hockeysäsong. /JONAS
J18/J20
2 apr 2012
0kommentarer
Visa fler nyheter