• Kvalserie Programmet

    Nedan följer Vikings kvalserie program 1 2012-03-01 19:00 Trelleborgs IF - Lund Giants HC Söderslättshallen 2012-03-01 19:00 Frosta HC - Glimma HK Club 69 Hallen 2 2012-03-04 16:00 Glimma HK - Trelleborgs IF Trollarinkens Ishall 2012-03-04 16:00 Lund Giants HC - Frosta HC Lunds Ishall 3 2012-03-06 19:00 Trelleborgs IF - Frosta HC Söderslättshallen 2012-03-06 19:00 Glimma HK - Lund Giants HC Trollarinkens Ishall 4 2012-03-08 19:00 Frosta HC - Trelleborgs IF Club 69 Hallen 2012-03-08 19:00 Lund Giants HC - Glimma HK Lunds Ishall 5 2012-03-11 16:00 Trelleborgs IF - Glimma HK Söderslättshallen 2012-03-11 16:00 Frosta HC - Lund Giants HC Club 69 Hallen 6 2012-03-14 19:00 Lund Giants HC - Trelleborgs IF Lunds Ishall 2012-03-14 19:00 Glimma HK - Frosta HC Trollarinkens Ishall A-lag 27 feb 2012 0kommentarer
  • Match imorgon framflyttad.....

    Matchen imorgon mot Landskrona är framflyttad, samling kl: 15.15, matchen startar 16.30. J18/J20 25 feb 2012 0kommentarer
  • Målvaktsträning

    Föreningens målvaktsträning är nu uppdelad i två grupper, äldre och yngre. Det återstår två målvaktsträningar innan säsongen är slut: 23/2 kl. 19.10 8/3 kl. 19.10 /Ledarna J18/J20 15 feb 2012 0kommentarer
  • Suddenvinst borta mot Sölvesborg

    Vikings tog en vinst i sudden borta mot topplaget Sölvesborg, vinst efter 3.17, 3-4 efter mål av Robin Lundin. Vikings tog ledingen med 2-3 när det återstod cirka 2 min av ordinarie tid, då trodde man att de tre poängen var på väg söderut, men en utvisning mot sig och ett sent kvitteringsmål, endast 34 sek kvar, så tog Sölvesborg matchen vidare till sudden. Nära tre poäng, men fullt godkänt att ta två. Den negativa trenden vikings var inne för ett tag sedan verkar vara borta och vi ser fram emot publikfesten på söndag mot Ljungby. A-lag 9 feb 2012 0kommentarer
  • och igen....

    Vet inte hur många gånger jag ska behöva påminna, men känns som om detta är sista gången när det gäller följande tre saker. 1,2 och 5-kronan: Lappen ska fyllas i och läggas i kansliets brevlåda denna vecka, alltså SENAST sön 5/2. Detta gäller ALLA spelare i laget. Anmälan till avslutningsfesten 14/4 ska göras genom att betala in till bg 318-3654 (ange era namn) Inbetalningen till 2stads-cup i Trollhättan/Vänersborg 800:- för spelaren och ev boende för föräldrar/syskon (se tidigare nyhet) /Lotta J18/J20 1 feb 2012 0kommentarer
  • Cup i Trollhättan/Vänersborg

    För de föräldrar och syskon som vill följa med till cupen i Trollhättan/Vänersborg finns det möjlighet att bo på samma hotell som laget. Följande gäller då: Boende fre-sön. lunch+middag fre, frukost+lunch+middag lör, frukost+lunch sön. 1290:-/person, barn under 7år bor och äter gratis(sover i förälders säng) barn under 13år bor gratis (sover i förälders säng) men betalar 200:- för 2 frukost+ 5 måltider. Vill barnen sova i egen säng är det full avgift (1290:-) som gäller. (inga extra sängar får medtagas) Om någon vill ha enkelrum kostar det 250:- extra/natt Ni anmäler till Anders på anders.hallstrom@jetpak.se hur många ni önskar plats för. Ange vuxen/barn(ålder) och även om ni ev önskar enkelrum. Pengar för boendet + ert barns spelaravgift 800:- sätter ni in på konto: 6761-537 396 748 (Handelsbanken Lotta) Skriv ert barns namn som ref. Infon till Anders ska göras senast mån 30/1 och betalningen ska vara inne 3/2 Vilka killar som är uttagna hittar ni som vanligt under "cuper" Har ni några frågor får ni gärna höra av er. /Lotta, 0733-244748 J18/J20 27 jan 2012 0kommentarer
  • En gång till.......

    Då kör vi ytterligare en påminnelse :) Det gäller 1,2 och 5-kronan som ALLA i laget ska sälja/köpa. Innan denna vecka är slut vill jag att alla mailat till kasliet eller lagt lappen i postlådan utanför kansliet. Faktura på beloppet skickas sen till er/det företag som sponsrat. Två tredjedelar av laget har fortfarande inte lämnat lappen!! Ni som sålt till något företag, var vänliga och meddela mig namnet på företaget, så jag kan bocka av att ni sålt. Har ni några frågor kring detta, kontakta mig gärna. När det gäller avslutningsfesten på Idala Gård 14/4 18.00 så vill föreningen gärna ha in anmälningarna så snart som möjligt (dock senast 24/3) Betala in på bg 318-3654 och ange Era namn. Kostnad 350:-/person Fördrink, 3-rätters middag, öl/vin till maten och musikunderhållning. /Lotta J18/J20 24 jan 2012 0kommentarer
  • Visa fler nyheter