• Haribo Cup

    Vi börjar närma oss vår egen cup 24-25/9. Skulle därför vilja att vi hade ett kort föräldramöte där vi går igenom vad som ska göras. Vi ses i Holken (hoppas den är ledig) på mån 18.30. Är det någon som har/kan låna duk och projektor, meddela Anders. Har ni frågor o inte kan komma på mån, så hör av er till mig. loha07@handelsbanken.se eller 0733-244748 /Lotta J18/J20 8 sep 2011 0kommentarer
  • Vikingsdagen mm

    Lördagen den 17/9 kl 10.00 är det Vikingsdagen, samtliga spelare i föreningen, från A-lag till U8 träffas och delas upp i olika lag och spelar en turnering. De som vill vara med skickar ett mail till Jonas så fort som möjligt som sedan meddelar föreningen om hur många som kommer från vårt U13 lag. Fredagen den 30/9 är det fotografering (återkommer med klockslag), viktigt att alla kommer! På lördag spelar vi cup i Kristianstad, första matchen är kl.08.45, samling i Kristianstad 07.30, kom i tid! Ni hittar cupschemat på, http://www.cuponline.nu/games.aspx?cupid=1096 /Ledarna J18/J20 8 sep 2011 0kommentarer
  • Jämnt mot Limhamn

    Trelleborg gjorde en bra debut i träningsmatch sammanhang, då de spelade 4-4 mot division 2 laget Limhamn. Matchen avgjordes till fördel för Limhamn på straffar. Men detta är ett klart godkänt resultat, då detta var den första matchen för flera i Trelleborgs laget. A-lag 4 sep 2011 0kommentarer
  • Minicamp

    på söndag har vi en Minicamp med hela laget, isträning, fysträning och teori. Vi äter lunch på Söderslättshallen, medtag 40 kr och lämna till Anders. Medtag själv också ett mellanmål. /Ledarna J18/J20 1 sep 2011 0kommentarer
  • Haribo Cup 2011

    Vår egen cup är på gång igen den 24-25 September !!! Härmed lägger jag ut information enligt förra säsongens schema. Sjukvårdare: Paula H, Ingrid B. Lagvärdar: Catrine O, Urban B, Lars H, Lotta H, Herr/Fru Roslin. Matgruppen: Anette N, Caroline B, Karin O, Christel L, Johanna N, Mats O. Lotterigruppen/Försäljningsgruppen: Lars D, Malin A, John E, Olof O, Catrin, Rosa. Våffelgrupp: Johan B, Cajsa, Henk. Sekreteriat: Paula H, ingrid B, Peter K, Jens, Robert K, Erling L, Henrik N. Porslingruppen: Ulf Carlqvist, Bengt Holmgren, Pavlos E. Cuponline: Anders H, Håkan S. Observera !!! Alla Ni som inte är nämnda här får gärna vara med och ställa upp ju fler vi är desto lättare blir det. Alla skall baka vars ca.30-40 kanelbullar plus koka o ta med en kanna kaffe. Utöver detta så skall någon frivillig baka till försäljning och det kan vara allt mellan himmel och jord...baka på bara !!! Det är suuuuperviktigt att det kommer in massor av priser till lotteriet och vi ser gärna att ALLA bidrar på olika sätt. Vi vill ha grejorna senast veckan innan cupen( i förrådet ). Vi skulle också behöva några "drag" plåster till lotteriet såsom klubbor, resor etc. Hör av Er om någon kan bidra med detta. Priser även till Puckkastning / gömma puck. I år blir det pokaler till 1,2,3:an samt medaljer till alla. Vi kommer även att ha matchens lirare/kämpe - priser till detta vill jag att alla hjälper till med. Det är tränarna i resp. lag som utser motståndarens lirare i varje match. På så vis 2 st. per match !! Priser delas ut av sekreteriatet. Duk / projektor fixas av Malin och Jens. Ser gärna att grejorna är på plats vid fredagsträningen. Glöm ej att hjälpa till med att dra fram stolar och bord under fredagsträningen innan cupen så allt är klart tills på lördag morgon. För att det ska bli så smidigt som möjligt är det bra att varje grupp informerar och diskuterar arbetsuppgiften internt. Övergripande frågor v g ta kontakt med mig eller Lotta Hallberg. / Anders J18/J20 29 aug 2011 0kommentarer
  • Cup Kristianstad 10/9

    Ni som är uttagna till cupen i Kristianstad 10/9 kan sätta in spelaravgiften 200:- till mig på konto: 6761-537396748, Handelsbanken senast tis 30/8. Är det någon som inte har möjlighet, utan hellre vill betala kontant, ring mig då på 0733-244748. Vilka spelare som är uttagna hittar ni i under "cuper 2011-2012" / Lotta Hallberg J18/J20 29 aug 2011 0kommentarer
  • Teori

    Påminner om att det är teori imorgon fredag innan isträningen J18/J20 25 aug 2011 0kommentarer
  • Visa fler nyheter