Renovering av seniorernas omklädningsrum
När vi började sommarträningen påbörjades också ombyggnaden av vårt omklädningsrum. Fler fotografier hittar ni under Bilder. Magnus Nilsson
A-lag
6 jul 2011
0kommentarer
Sommar
Träningen på torsdag är inställd och vi tar nu ledigt under juli månad. Brottningsträningen har varit mycket givande och närvaron har varit bra. Vi önskar alla en riktigt skön sommar och vi återkommer i slutet av juli med nya träningstider mm. Glöm inte den hemläxa ni fått av tränarna. /Ledarna
J18/J20
28 jun 2011
0kommentarer
Aktivitet i augusti
Söndagen den 21/8 skall vi ha aktiviteter tillsammans med Rögles 99:or, vi kommer att vara i Ängelholm hela denna dag med bla två st. träningsmatcher, dagen kommer sedan att fortsätta med gemensamma aktiviteter tillsammans med Rögles lag. Vi måste redan nu veta vem som INTE kan följa med. Meddela Jonas omgående om du INTE kan vara med denna dag. /Ledarna
J18/J20
14 jun 2011
0kommentarer
Träningstider
Ingen träning imorgon 2/6. Vi kör igen på måndag 6/6 kl.18.00 /Tränarna
J18/J20
1 jun 2011
0kommentarer
Tack
Vi ledare vill tacka alla barn och föräldrar för de fina presenterna vi fick i lördags i samband med föräldrar och spelar träffen. Vi passar också på att tacka alla er föräldrar för den support ni ger till vårt hockeylag. Tusen tack Säsongen 2011/2012 är som vi nämnde redan igång med brottningsträning samt löpträning, vi håller på juni månad ut därefter är det uppehåll under juli, spelarna har fått lite hemlexa under juli månad. I augusti kör vi igång med isträningen. /ALLA LEDARNA
J18/J20
29 maj 2011
0kommentarer
Vägbeskrivning
Som vi tidigare meddelat så träffas vi på lördag i Gislöv/Nybostrand för att gå igenom den gångna säsongen samt kommande säsong. Nedan följer en vägbeskrivning: Från Serresjöskolan (där vi varit tidigare år) kör ni söderut fram till livsmedelsbutik/Pizzeria, kör rakt fram i korsningen och sedan direkt vänster, ni kommer då in på Långavägen, ni kör på Långavägen ca 300 meter och sedan tar ni höger där det står en skyllt, Nybostrand, sedan är det sista huset på vänster sida. Välkomna /Ledarna
J18/J20
24 maj 2011
0kommentarer
Torsdag 19/5
Medtag skor ock kläder för både inne och ute aktiviteter till torsdagens träning. Som vanligt hör ni av er om ni inte kan träna. (Vi vet vem som tränar fotboll, ni behöver inte höra av er). Glöm inte upptaktsmötet den 28/5, så här ser dagen ut: - 10.00 information till spelarna. - 10.45 information till föräldrar (säsongen som gått, planering för kommande säsong, ekonomi, cuper, joggingställ, värmeställ, fyskläder. - Vi avslutar med grillning, grillplats finns. Ta själv med vad ni vill grilla. Hoppas alla kan komma. /Ledarna
J18/J20
18 maj 2011
0kommentarer
Visa fler nyheter