Cup i Tyringe
Det finns möjlighet att bo på kurhotellet i Tyringe, vänligen ring för bokning, 0451-577 70. Kostnad 395 kr/person i dubbelrum. Regler / packlista finner Ni under fliken dokument. mvh Ledarna
J18/J20
24 mar 2011
0kommentarer
Tyringe cup
Dax för de som ska vara med på cup i Tyringe 9-10/4 att betala spelaravgiften, 800:- Går bra att lämna pengarna till mig på torsdag 18.00 - 18.30. Vill ni hellre sätta in pengarna på konto så kontakta mig. Lotta 0733-244748
J18/J20
23 mar 2011
0kommentarer
Kristianstad
Vänligen gå in under fliken dokument för att hitta regler/packningslista inför cupen i Kristianstad. Samling i Kristianstad kl: 08.40. Första matchem spelas kl: 09.55. mvh Ledarna
J18/J20
14 mar 2011
0kommentarer
Kristianstadcup
De som ska vara med på cupen i Kristianstad ska betala spelaravgift 482:- till mig SENAST idag. Vore även tacksam om de få som ännu inte betalt för 1,2 och 5-kronan (501:-) gör det till mig idag innan träningen. Är på ishallen mellan 19-20. Har ni några frågor ang detta, får ni gärna ringa eller sms:a mig. 0733-244748 /Lotta
J18/J20
14 mar 2011
0kommentarer
Cup i Kristianstad 26-27/3
Dax att betala spelaravgiften 482:-/spelare för er som ska spela i Kristianstadcupen 26-27/3. Vore tacksam om ni kunde lämna pengarna tor 10/3 eller fre 11/3. Jag finns på ishallen innan resp. träning. Jämna pengar, tack!! /Lotta
J18/J20
9 mar 2011
0kommentarer
1,2 och 5-kronan
Publiksiffran blev 501 st, vilket innebär att de som inte lyckades sälja/köpa själv ska betala 501:-. Jag finns på ishallen torsdag 17/2 18.00-18.30 och på lördag 10.00-11.30. Har ni svårt att lämna pengarna då så bara hör av er till mig. Vill även att ni som sålde/köpte själv, skickar ett sms till mig med ert namn o "kundens" namn, så att jag slipper kräva er på pengar. /Lotta 0733-244748
J18/J20
17 feb 2011
0kommentarer
Målvaktsträning mm
Föreningen erbjuder specifik målvaktsträning på följande tider: Måndag 14/2 kl.20.00 Måndag 28/2 kl.20.00 Måndag 14/3 kl 20.00 Vill också än en gång påminna alla om att vi har ett lite annorlunda veckoprogram under V.8, några extra ispass med ett specifikt tema, våra vanliga istider ligger dock kvar. titta i kalendern så missar ni inget. /Ledarna
J18/J20
8 feb 2011
0kommentarer
Visa fler nyheter