• FYS inställd

    Imorgon torsdag är det ingen FYS träning. Isträningen är på vanlig tid. /Jonas J18/J20 22 sep 2010 0kommentarer
  • Fler träningsmatcher

    Seniorlaget har spelat två träningsmatcher: I fredags blev det förlust med 0-5 mot Alingsås och i söndags 1-2 mot Lund. Vikings fick ställa upp med ett något reservbetonat lag i båda matcher sedan 7 respektive 9st spelare lämnat återbud pga skador och sjukdom i de båda matcherna. Mot Alingsås var matchen jämn i en period, sedan drog bortalaget som var tyngre och snabbare ifrån. Matchen mot Lund var jämn spelmässigt och Vikings som vann skotten klart, - hade svårt att göra mål även i denna match. A-lag 21 sep 2010 0kommentarer
  • Målvaktsträning

    Föreningen erbjuder nu målvaktsträning, detta kommer att vara 4-5 gånger innan jul och minst lika många gånger efter jul. Träningen sköts av Martin Svensson. Några gånger är det under vår egen träningstid, målvakterna får då en del av isytan. Fösta gången är redan idag, ni kanske redan har sett detta på föreningssidan. Det är viktigt för er målvakter att vara med på detta. Lite annat: Glöm inte att det är fotografering 30/9. denna dag utgår vår träning, vi tränar istället 29/9. Schema för vårt "mini träningsläger" ligger nu i kalender. /Ledarna J18/J20 20 sep 2010 0kommentarer
  • Inbjudan till NHL match !

    Tisdagen den 5/10 vill vi bjuda in alla härliga killar till en häftig match i Malmö Arena. Match mellan MIF - Columbus Blue Jackets. Vi möts på arenan på södra sidan (Ni som inte vet fråga !) kl: 18.15, matchen börjar 19.00. Vi bjuder på matchbiljetten men vill man köpa något i kiosk eller shop så får man själv stå för detta. Anmälan måste göras till Anders Hallström så vi vet hur många som vill och kan, senast den 1/10. Anmälan sker bäst via mail. Matchen beräknas vara slut vid 22.00 tiden och upphämtning sker på samma plats som avlämning. Frågor v g återkom. Mail: anders.hallstrom@yahoo.com Med vänliga hälsningar Ledarna J18/J20 18 sep 2010 0kommentarer
  • Möte !

    Vi tänkte ha informationmöte angående händelser under den kommande säsongen för samtliga föräldrar och ledare (de som inte är på isen). 23/9 Kl: 19,50 U-12 Det är vikigt att så många så möjligt kommer, ställer frågor och får klarhet i vad Ni undrar, vi är där för att svara på det mesta. Med vänliga hälsningar På styrelsens vägnar/Fredrik Jönsson J18/J20 15 sep 2010 0kommentarer
  • I topp i Jonstorp Nordströms cup

    från tidig morgon till sen kväll lyckades vi med bedriften att i alla matcher ge allt av vår energi, plocka fram de bitarna som behövs för att lyckas hålla fokus en hel dag, efter nedan Resultat fick vi då äntligen lyfta bucklan inför vår fantastiska och hänförda supporter grupp. Grattis Killar Trbg-Hovås Hc 2-0 Trbg-Jonstorp 4-1 Trbg-Gislaved 1-1 Trbg-Helsingborg 1-1 Trbg-Rungsted 2-2 Final Trbg-Jonstorp 4-2 Vi vill också Gratulera Calle Larsson till en femte plats i poängligan. /ledarna J18/J20 14 sep 2010 0kommentarer
  • Spelaravgift Jonstorp

    Glöm inte att betala spelaravgift till cupen på lördag. Betalar gör ni denna gång till Anders imorgon på träningen. Är ni inte på träningen imorgon så ta med pengar på lördag. Avgiften är 250 kr/spelare. J18/J20 9 sep 2010 0kommentarer
  • Visa fler nyheter