• Sommarcamp

    Vecka 33 är det som vanligt sommarhockey. Grupperna har redan börjat att fyllas på ordentligt, glöm inte att anmäl er om ni är intresserade. J18/J20 22 apr 2010 0kommentarer
  • Avslutning/Upptakt

    Lördagen 1/5 träffas vi på Serresjöskolan där ledarna i korthet berättar vad vi gjort under säsongen, vi kommer därefter också att gå igenom vad vi så här långt har planerat inför kommande säsong som tex träningen, serier, cuper, ekonomi mm. Vi startar kl.11.30 med att vi först har en stund med enbart spelarna ca 20 min, därefter följer information till föräldrarna. HOPPAS ALLA KAN KOMMA! Vi avslutar med att grilla, man tar själv med sig grillmat och grilldryck. /Ledarna J18/J20 21 apr 2010 0kommentarer
  • Sommarträning

    Nu är säsongen helt slut och vi har redan börjat med planering inför nästa säsong med bla sommarträning. Vi kommer att börja med en gång/vecka, udda veckor tisdag och jämna veckor onsdagar, träningen startar kl 18.00 och håller på i ca 1 timme, tiderna kommer att läggas ut i kalendern, vi börjar vecka 17. Vi samlas utanför ishallen, ni måste byta om hemma. Tänk på att ha bra skor, kläder efter väder och ta alltid med vattenflaska. Ni som har era klubbor hemma skall ta med dessa då vi kommer att köra bla skotträning. /Ledarna J18/J20 21 apr 2010 0kommentarer
  • Tränarparet fortsätter till 2010-2011

    Tränaren Pontus Mårtensson fortsätter som tränare i Trelleborg, säsongen 2010-2011. Vi siktar på att ta oss tillbaka till division 2 snarast. Till sin hjälp kommer han i år ha Martin Svensson, vi hälsar Martin välkommen tillbaka till föreningen. A-lag 15 apr 2010 0kommentarer
  • Tyringe

    Spelschemat till Tyringe cupen på lördag ligger nu under dokument, vi spelar första matchen kl.09.45 samling på Tyrs Hov kl.08.30. Vi har säsongens sista träning på onsdag, som vi tidigare sagt så får alla själv ta med sin utrustning från Kockums. Vi har ordnat med så att alla som vill ha slipat inför cupen kan få detta, lämna skridskorna till Thomas på onsdag så tar vi med dem till Tyringe på lördag. Information om sommarträningen kommer inom kort. J18/J20 12 apr 2010 0kommentarer
  • Vecka 12

    Träningen på tisdag 23/3 kommer vi att ha teori för spelarna, bra om alla kan komma. Efter teorin har vi som vanligt isträning, alltså ingen fys denna dag. Spelschemat till cupen i Malmö hittar ni under fliken dokument. Samling 1 timme 15 minuter före första matchen. För de spelare som inte skall spela denna cup har föreningen avslutning på Söderslättshallen med start kl.14.00. J18/J20 22 mar 2010 0kommentarer
  • Fest och cup

    Det är inte försent att anmäla sig till Vikings fest 10/4! Klart ni ska med! En liten påminnelse till spelarna i Malmö cupen: 350 kr i spelaravgift, betalas snarast. / Anna J18/J20 16 mar 2010 0kommentarer
  • Visa fler nyheter