• Lilla Resport Trophy 2011

    Vi har redan startat med planeringen inför kommande säsong och gemensamt beslutat att anmäla Vikings 99:or till Lilla Resport Trophy i Karlstad. Detta är en cup som är klassad i svårighetsgrad och är en AAA cup vilket innebär, svår. Cupen spelas 7-9 januari 2011. Vi återkommer med mer information när vi har säsongsavslutning. /Ledarna J18/J20 9 mar 2010 0kommentarer
  • Cup Helsingborg

    För de spelare som skall till Helsingborg finns nu ett spelschema under dokument. Vi samlas som vanligt 60 min före första matchen. Vikings träningsställ SKALL spelarna alltid ha med sig på cuper och matcher. /Ledarna J18/J20 7 mar 2010 0kommentarer
  • Träningstider

    Hej Våra träningstider blir lite förändrade nu när vårt A-lag kvalspelar. Kalendern är nu uppdaterad för denna vecka. /Ledarna J18/J20 7 mar 2010 0kommentarer
  • Lotter...

    Det är några som ännu inte redovisat lottförsäljningen. Vi skulle uppskatta om Ni gör det fortast möjligt. Adam Ostrander, 500 kr Lukas Kvist, 250 kr Milton Kleimann 250 kr Viktor Davidsson, 500 kr (ok, lång leveranstid av undertecknad) Ha de bra ! /Anders Hallström J18/J20 5 mar 2010 0kommentarer
  • Lördag 6/3. Träningstider april

    Aktiviteterna på lördag 6/3 ser ut så här: 12.00 - 12.40 kort träningspass i Trelleborg, därefter snabbt ombyte och transport till Malmö för att köra cocart. Spelarna kommer att få mat och dryck när vi kommer till cocart banan, allt är betalt. Vi behöver såklart hjälp med transport till och från Malmö! Som ni vet så spelar vi en Cup i Tyringe den 17/4, vi har ingen is i Trelleborg i april månad. Vi har länge jagat istid i Malmö vilket inte har varit så lätt men Anders lyckades till slut få tag i fyra ispass på Kockum Fritid (se i kalendern). Det är mycket tidigt på dagen men det fanns inget annat. Vi kommer att ordna med så att alla "hockeybackar" finns på plats vilket underlättar för samkörning till Malmö. /Ledarna J18/J20 3 mar 2010 0kommentarer
  • Lotter / spelaravgifter

    Glöm inte att lotter och spelaravgifter för Helsingborg skall redovisas idag i holken. MVH Anders Hallström J18/J20 2 mar 2010 0kommentarer
  • Cupen i Åstorp

    Vi har fått meddelandet från Åstorp att de ställer in sin U11 cup den 20:e mars, tråkigt men inget vi kan göra något åt. Vi letar nu efter en annan cup denna helg och vi står som 1:a reserv till Kristianstads cup. Vi hoppas på att hitta någon bra cup. /Ledarna J18/J20 19 feb 2010 0kommentarer
  • Visa fler nyheter