• Helgens matcher

    Kommande helg är sista helgen för seriespel och vi har tre matcher. Observera att det finns några ändringar i kalendern: U12 matchen i Landskrona på fredag, matchstart kl. 19.20. (Ingen Träning) U11 matchen mot Pantern i Trelleborg på söndag, ingen ändring. U12 matchen i Limhamn är flyttad från lördag till söndag, matchstart kl.18.00. /Ledarne J18/J20 17 feb 2010 0kommentarer
  • Spelaravgifter till cuper!

    Spelaravgiften till cuperna betalar varje spelare själv. (Avgiften går till mat under cupen, domarkostnader mm.) Lagavgiften betalas ur lagkassan och brukar ligga på 1500-2000:- per lag. Senast två veckor innan cupen ska spelaravgiften betalas till Anders (Helsingborg) eller till Anna (övriga cuper). Avgifterna är: Helsingborg 13/3 200:- Åstorp 20/3 150:- Malmö 27-28/3 350:- Tyringe 17/4 ? /Anna J18/J20 14 feb 2010 0kommentarer
  • Cuper

    Under fliken Cuper kan ni se vilka cuper man spelar. Om man inte kan någon cup så hör av er så fort som möjligt. J18/J20 12 feb 2010 0kommentarer
  • Hej alla

    Vill börja med att be om ursäkt för att det var lite rörigt på träningen i onsdags, extremt många barn på isen samtidigt. Det fanns inte så mycket tid för slipning denna dag, vi kommer att finnas på hallen tidigt nu på fredag så alla som behöver hinner slipa. Samlingstiden till söndagens match är nu också utsatt. /Ledarna J18/J20 11 feb 2010 0kommentarer
  • Avslutningsfest !

    Nu är det dags för killarna att bekänna färg i motorsportens värld ! Lördagen den 6/3 kl: 13.30 samlas vi i Oljehamnen i Malmö för Gokart race. Utförligare addr. återkommer jag om senare. Lars (Viktor´s pappa) ordnar med så att killarna kan åtnjuta "Grand Prix" dvs de får köra 2 x 15 minuter /p.person. Mat och dryck tar vi ur lagkassan !!! Väl mött denna dag !!! Obs...Ni som ej har möjlighet att deltaga denna dag medd. Thomas Lundgren (tel: 070-5555532). /Anders Hallström J18/J20 9 feb 2010 0kommentarer
  • Sportlotten våren 2010

    Nu kommer den sista omgången av sportlotten ut. 10 stycken per spelare. OBS!!! Dessa skall redovisas den 2 mars, till Anders, i holken. Detta datum är viktigt att komma ihåg! Föreningen förbundit sig till två omgångar lotter och eftersom föreningen har budgeterat med dessa inkomster, måste vi alla ta ett tag och få iväg de sista lotterna. Ordföranden hoppas på Er förståelse. Lotterna ska börjas säljas nu och delas ut under helgens matcher och på tisdag nästa vecka. / Anna J18/J20 3 feb 2010 0kommentarer
  • Träning onsdag 3/2

    Tänk på att onsdagens träningstid denna vecka är ändrad på grund av J20 match. Vi tränar istället kl. 18.00-19.00, ombytta som vanligt 15 min före träningen. /Tränarna J18/J20 2 feb 2010 0kommentarer
  • Visa fler nyheter