• Avslutningsfest 10 / 4

    Många föräldrar har under året pratat om att vi skulle ordna en fest. När nu klubben ordnar det , får vi prata ihop oss och anmäla oss till detta tillfälle, Mer information om festen ligger under Dokument och under fliken fest. J18/J20 2 feb 2010 0kommentarer
  • tips målvaktsträning

    I menyn har jag lagt en rubrik Målvaktsträning den länkar till en sida för målvakter väl där , välj filmer sen mest visade eller isträning.... Mycket bra utbildningsmaterial. J18/J20 21 jan 2010 0kommentarer
  • Vaccination

    Det har kommit till vår kännedom att man inte bör utföra hårdare fysisk aktivitet samma dag som man fått vaccin mot svininfluensan. Anledningen är att man lättare kan bli sjuk med bla hög feber. Vi har beslutat att samtliga spelare inte tränar eller spelar match samma dag som man fått denna vaccination. U12 matchen mot Landskrona på fredag kommer att flyttas till annan dag. De spelare som inte vaccinerat sig är välkomna att träna. /Ledarna J18/J20 20 jan 2010 0kommentarer
  • Stötta Vikings -gå på match 5/2!

    Föreningen söker sponsorer till A-lags matchen den 5 feb. Genom 1-2-5-kronan-satsningen kan alla som vill och kan stötta Vikings. Det behövs ett stort antal sponsorer som betalar 1, 2 eller 5 kronor per åskådare på matchen den 5 feb. och naturligtvis en stor publik! Mer information om 1-2-5 kronan ligger under "Dokument" på Vikings första sida. Det ligger även informationsblad i vårt förråd. Alla som kan uppmanas att göra en insats. Ifyllda dokument om sponsorer lämnas på kansliet eller i deras brevlåda. Föreningen fakturerar sponsorerna, åskådare gånger 1-2 el. 5 kr, samt bifogar tackbrev. Alla sponsorer deltar också i en utlottning av "Bilfemman" och får sitt namn uppsatt vid ingången. Man kan "sälja" in 1-2-5 kronan in i det sista, hälsar ordföranden. Fyll ishallen -gå på matchen den 5 feb! /Ledarna J18/J20 20 jan 2010 0kommentarer
  • Sportlovet

    Om någon är bortrest under sportlovet så vill vi veta detta redan nu. Maila till Jonas eller Anders när ni reser och när ni kommer hem. J18/J20 14 jan 2010 0kommentarer
  • Klubbens Lotter....

    Ni som vet med Er att Ni ej har redovisat dessa lotter - gör det fortast möjligt annars får laget betala resterande belopp f n 3800 kr. Fredag den 18/12 är jag där för Er som redovisa. Hockey bilder (foto): Bilderna har kommit och jag började dela ut dessa under tisdagsträningen men några saknades och vi får se om de dyker upp hos andra lag i föreningen etc. Annars får vi undersöka hos fotografen/företaget. Misströsta inte de kommer fram på ett eller annat sätt.... /Anders J18/J20 16 dec 2009 0kommentarer
  • TIF Sport lotter !

    Idag skall jag redovisa sport lotterna till Tommy på kansliet. Glöm inte ta med pengar/lotter. /Anders Hallström J18/J20 8 dec 2009 0kommentarer
  • Visa fler nyheter