• Slutredovisning !

    Hej, Slutredovisning av strumpor/hoddar/tröjor blir den 13/1 2010 (sliprummet/förrådet). Då vill vi att alla tar med vad Ni har kvar hemma. OBS...Sälj nu allt vad tygen håller så att där blir en extra slant till killarna. vänliga hälsningar Anders / Thomas J18/J20 1 dec 2009 0kommentarer
  • Matcher

    Från och med kommande vecka kommer lagen inför matcherna visas på hemsidan i stället för på anslagstavlan. Ni hittar vem som skall spela under respektive match, klicka på Läs mer. Lagen kommer ut på onsdag kväll eller torsdag förmiddag. Kan man inte vara med så kontakta ni någon av tränarna. /Tränarna J18/J20 29 nov 2009 0kommentarer
  • Handelsbanken Cup !!!

    Cupen är genomförd och ett stort Tack till alla spelare, föräldrar och ledare ! Det har framkommit önskemål att sammanfatta cupen och skriva ner lite notater som vi kan ha nytta av framöver. Vi kan diskutera När, Var under tisdagsträningen. Ha de bra ! /Anders Hallström J18/J20 2 nov 2009 0kommentarer
  • Handelsbankens U 11 Cup Resultat

    Nu finns Matchresultat och Tabeller för Handelsbankens U 11 cup under Fliken Dokument i menyn J18/J20 2 nov 2009 0kommentarer
  • Redovisning av försäljning !!

    Hej alla föräldrar och barn, Nu hoppas jag att merparten av alla strumpor etc är sålda och att Ni har en del pengar att redovisa. Jag tillsammans med Thomas kommer att sitta i Holken Tisdagen den 20/10 mellan 18.00 - 19.00. Vänligen redovisa allt Ni har så vi kan uppdatera inflödet till killarna. Lotterna som föreningen tilldelat Er kan också redovisas till mig denna dag så vidarebef. jag pengarna till kansliet. Passa nu på att sälja som bara den !! mvh Anders Hallström J18/J20 7 okt 2009 0kommentarer
  • Cup 31/10-1/11

    Uppdaterad lista med ny info............. Det har blivit en del förändringar sedan sist och alla Ni som var med på mötet igår förstår att vi måste vara fler i bla. sekreteriatet. Försäljningsgruppen kommer att gå ner på folk då vissa kan bara en dag osv. Så läs igenom och se vad som händer i Er grupp: 1. Sjukvårdare: Paula Hägg, Ingrid Brunn (sekreteriat) 2. Lagvärdar: Ansvarig: Kajsa Carlqvist. Till sin hjälp har hon, Bengt Holmberg, Ulf Carlqvist, Pavlos Efstratiadis (Glöm ej att tillverka och sätta upp resp.lag + jour nr. på dörr) 3. Matgruppen: Ansvarig: Anette Nordenfelt. Till sin hjälp har hon, Caroline Berg, Åsa Eglé, Karin Ohlsson, Christel Lundgren, Marie Hapanovitz, Andrea Rönnberg. 4. Lotterigruppen (inkl. gömma puck/puckkastning) Ansvarig: Kenneth Eglé. Till sin hjälp har han, Peter Hapanovitz, Lars Davidsson, Mats Rönnberg, John Ericsson. 5. Försäljningsgruppen: Ansvarig: Catrin Larsson, Till sin hjälp har hon, Erling Linde, Rosa Olsson, Johanna Nilsson. 6. Sekreteriat: Ansvarig: Sandra Grönberg. Till sin hjälp har hon, Henric Sonesson, Peter Kowall, Olof Ostrander, Catrine Ostrander, Robert Kvist, Urban Brunn, Anders bauer, Håkan Sjunneson, reserv: Paula Hägg / Ingrid Brunn samt Anna. Vid behov kommer Anders Hallström också att vara med i denna grupp. 7. "Spel" gruppen (porslin): Ansvarig: Pavlos Efstratiadis. Till sin hjälp har han, Bengt Holmgren, Ulf Carlqvist. Glöm ej !! Baka 2 plåtar med bullar (2 dagar - med innehållsförteckning), lämna in porslins tallrikar och att ALLA måste lämna in priser till vårt lotteri och det senast 28/10. Viktigt: Alla lag kommer att betala avgifterna direkt till klubben. Det gör att vi inte har några pengar vid själva cupen. För att kunna betala mat, bröd, frukt, mjölk, priser etc så måste vi begära pengar av Tommy /Niklas eller någon annan på klubbhuset. Det är till 99% klart att vi får omklädningsrum 12,13,14 nere i källaren till vårt förfogande under cupen. Priser fixar Anders Hallström till alla lag samt pokal till vinnaren. Musik till cupen föreslår jag att Peter K, Henric, Jonas talas vid så att Ni är överrens. John ser till så att vi har duk + projektor för att kunna hantera poäng ställning bakom sekreteriatet. Fredagen innan cupen så skall bla. alla bord / stolar placeras ut till matsalen så vänligen diskutera internt vem som ställer upp så att där finns folk denna kväll. Kanske 4-6 st. Match program - Håkan Sjunnesson / Robert Kvist, vänligen återkom till mig så kan vi diskutera hur vi gör och vilka möjligheter Ni har. Reserver: Henrik Nordenfelt, Hanna Eriksson, Jakob Hartmans pappa + fler. Ni som känner att Ni inte har en uppgift v g återkom till mig. Det är viktigt att folk ställer upp på så sätt blir det inte lika mycket jobb för alla. Nu tror jag att det var allt, Keep up the good spirit ! /Anders Hallström J18/J20 5 okt 2009 0kommentarer
  • Cup......

    Hej alla ! Påminnelse.... Glöm ej uppsamlingsmötet idag i kafeterian gällande cupen. Vi ses /Anders Hallström J18/J20 29 sep 2009 0kommentarer
  • Visa fler nyheter