Cup 31/10-1/11
Uppdaterad lista med ny info............. Det har blivit en del förändringar sedan sist och alla Ni som var med på mötet igår förstår att vi måste vara fler i bla. sekreteriatet. Försäljningsgruppen kommer att gå ner på folk då vissa kan bara en dag osv. Så läs igenom och se vad som händer i Er grupp: 1. Sjukvårdare: Paula Hägg, Ingrid Brunn (sekreteriat) 2. Lagvärdar: Ansvarig: Kajsa Carlqvist. Till sin hjälp har hon, Bengt Holmberg, Ulf Carlqvist, Pavlos Efstratiadis (Glöm ej att tillverka och sätta upp resp.lag + jour nr. på dörr) 3. Matgruppen: Ansvarig: Anette Nordenfelt. Till sin hjälp har hon, Caroline Berg, Åsa Eglé, Karin Ohlsson, Christel Lundgren, Marie Hapanovitz, Andrea Rönnberg. 4. Lotterigruppen (inkl. gömma puck/puckkastning) Ansvarig: Kenneth Eglé. Till sin hjälp har han, Peter Hapanovitz, Lars Davidsson, Mats Rönnberg, John Ericsson. 5. Försäljningsgruppen: Ansvarig: Catrin Larsson, Till sin hjälp har hon, Erling Linde, Rosa Olsson, Johanna Nilsson. 6. Sekreteriat: Ansvarig: Sandra Grönberg. Till sin hjälp har hon, Henric Sonesson, Peter Kowall, Olof Ostrander, Catrine Ostrander, Robert Kvist, Urban Brunn, Anders bauer, Håkan Sjunneson, reserv: Paula Hägg / Ingrid Brunn samt Anna. Vid behov kommer Anders Hallström också att vara med i denna grupp. 7. "Spel" gruppen (porslin): Ansvarig: Pavlos Efstratiadis. Till sin hjälp har han, Bengt Holmgren, Ulf Carlqvist. Glöm ej !! Baka 2 plåtar med bullar (2 dagar - med innehållsförteckning), lämna in porslins tallrikar och att ALLA måste lämna in priser till vårt lotteri och det senast 28/10. Viktigt: Alla lag kommer att betala avgifterna direkt till klubben. Det gör att vi inte har några pengar vid själva cupen. För att kunna betala mat, bröd, frukt, mjölk, priser etc så måste vi begära pengar av Tommy /Niklas eller någon annan på klubbhuset. Det är till 99% klart att vi får omklädningsrum 12,13,14 nere i källaren till vårt förfogande under cupen. Priser fixar Anders Hallström till alla lag samt pokal till vinnaren. Musik till cupen föreslår jag att Peter K, Henric, Jonas talas vid så att Ni är överrens. John ser till så att vi har duk + projektor för att kunna hantera poäng ställning bakom sekreteriatet. Fredagen innan cupen så skall bla. alla bord / stolar placeras ut till matsalen så vänligen diskutera internt vem som ställer upp så att där finns folk denna kväll. Kanske 4-6 st. Match program - Håkan Sjunnesson / Robert Kvist, vänligen återkom till mig så kan vi diskutera hur vi gör och vilka möjligheter Ni har. Reserver: Henrik Nordenfelt, Hanna Eriksson, Jakob Hartmans pappa + fler. Ni som känner att Ni inte har en uppgift v g återkom till mig. Det är viktigt att folk ställer upp på så sätt blir det inte lika mycket jobb för alla. Nu tror jag att det var allt, Keep up the good spirit ! /Anders Hallström
J18/J20
22 sep 2009
0kommentarer
Medlemsavgifter
Så här gör ni: Kansliet har numera öppet på tisdagar kl.16-20. Gå dit och betala medlemsavgiften (200 kr) kontant. Ni får då ett medlemskort och ett inbetalningskort på 750 kr. Senare i höst ska en inbetalning till göras på 1350 kr. / Anna
J18/J20
17 sep 2009
0kommentarer
Tyringe !
Hej, Cupen i Tyringe, 26-27/9 kostar varje barn 600 kr för övernattning och mat. Vänligen betala till Anna fortast möjligt dock senast Tisdagen den 23/9. Hon vill gärna ha dessa kontant och inte på något konto. Tack på förhand ! mvh Anders Hallström
J18/J20
16 sep 2009
0kommentarer
Information !
För att hitta information till match/cup etc så finner Ni det på anslagstavlan som vanligt. Anslagstavlan är uppe under träning och går att finna på väggen utanför förrådet. Det är viktigt att man kikar där vid varje träningstillfälle så att man inte missar några matcher / cuper etc. Det är också viktigt att man fyller i dessa även om man inte kan deltaga. Allt för planeringen skull....... ----------------------------------------------- Vänligen anmäl frånvaro till tränarna ----------------------------------------------- För att bemanna sekretariatet under seriespel så måste alla föräldrar ställa upp. Det krävs fyra stycken per match. Vänligen hör av Er till mig om Ni inte klarar av att hantera utvisning, tid, mick etc. så tar vi en intern utbildning annars förutsätter jag att alla kan. På spelschema framöver kommer jag att skriva spelarens namn under och då blir de fyra som sköter sekreteriatet den matchen. Detta kommer att gå runt bland alla. ------------------------------------------------ För att tjäna en liten extra slant till grabbarna har vi i helgen sålt skor och det skall vi fortsätta med nästa helg. Thomas sköter detta och jag tror att vi fn är 2 st. och vi behöver en eller två till som ger en hjälpande hand under U10s cup. Medd. Thomas om vem som kan......0705-555532. Vi "måste" sälja strumporna eftersom däri ligger mycket av profit till killarna. Ta ett krafttag och sälj dessa. Vinsten går oavkortat till killarna och deras äventyr framöver. Vissa har redan sålt mer än sin kvot !! Nu ger vi järnet precis som killarna på isen !!!!!! Vänligen återkom om något är oklart eller annat. mvh Anders Hallström
J18/J20
14 sep 2009
0kommentarer
Träningen på tisdagar
Från och med nu på tisdag så startar vi fys träningen kl 18.00 istället för 18.30. Glöm inte målvaktsträningen på onsdag. /Tränarna
J18/J20
12 sep 2009
0kommentarer
Tyringe 26-27/9
För alla föräldrar som vill sova över mellan lördag och söndag så har vi reserverat vandrarhemmet i Tyringe. Vänligen medd. Thomas under föräldrarmötet imorgon om Ni är intresserade av detta, kostnad ca. 250:- per person inkl. frukost. Man kan även boka middag på kvällen och då blir totalkost. ca. 300:- per/person. (dubbelrum, enkelrum, flerbäddsrum) Ni som ej kommer på mötet och vill sova över v g medd. Thomas per telefon, 070-5555532. Ses imorgon !!! /Anders Hallström
J18/J20
7 sep 2009
0kommentarer
Kalender
I kalendern till vänster hittar ni nu aktuella tider för träning, matcher, cuper mm. Viktigt att alla tittar i denna och ser de förändringar som uppkommer. Vi skall försöka att hålla denna uppdaterad minst två veckor framåt. Tränarna skall alltid kontaktas om man inte kan träna! Vi vill veta hur många spelare vi har på isen! /Jonas
J18/J20
1 sep 2009
0kommentarer
Visa fler nyheter