• Julstjärnor !!!!!

    Ger massor av pengar ! För varje julstjärna vi kränger går 21 kronor rakt in i lagkassan.. Kämpa på / Ledarna J18/J20 4 nov 2008 0kommentarer
  • spelschema U10 08/09

    Nu ligger Spelschemat för Hösten 2008 under fliken Dokument. Dock med reservationer för ändringar. J18/J20 28 okt 2008 0kommentarer
  • 3 saker att komma ihåg

    Utbildning till att sköta sekreteriatet under måndagens träning 27 / 10 Inlämning av fotoblanket Beställning av värmekläder till Lotta Hallbeg /ledarna J18/J20 26 okt 2008 0kommentarer
  • INGEN TEKNIKTRÄNING

    Det är ingen teknikträning imorgon torsdag 22/1,isträning som vanligt! J18/J20 21 okt 2008 0kommentarer
  • Fotografering 21 /10

    Glöm ej Fotograferingen Tisdag 21 /10 Ombytta klara och gele i håret 18:30 J18/J20 18 okt 2008 0kommentarer
  • Foto från SEB CUP 2008

    Vår Fotograf Kenneth Egle fångade vår dag i bilder under SEB cup Är ni intresserade att köpa en skiva från dagen, Så säljer han en sådan för 30 :- Varav Kenneth skänker 20:- till laget..... Så !!! Passa på!!!! J18/J20 14 okt 2008 0kommentarer
  • Fotografering

    Tisdagen den 21/10 är det fotografering för samtliga lag. Schema för detta meddelas lagen J18/J20 12 okt 2008 0kommentarer
  • Visa fler nyheter