SEGER SEB U 10 CUP
SEGER SEGER SEGER Trelleborg Vit Tog hem segern i SEB U 10 Cup Även Trelleborg grön stod för härliga kämpartakter och förlorade tyvärr Semifinalen mot Rungsedt Annars hade vi haft Två Trelleborgs lag i finalen. En Underbar ishockey dag med massor av kamratskap,lek, innebandy ,lotter ,klubbköp och allt annat som bjöds ut till försäljning av detta underbara Tif vikings team 99 föräldragäng. Finns lite bilder under fliken bilder från dagen RESULTAT FRÅN SEB CUP U 10 LIGGER UNDER DOKUMENT Tack alla ni som gjorde denna dag till ett minne / Ledarna
J18/J20
21 sep 2008
0kommentarer
Spelschema SEB cup 2008
Spelschema plus laguppställning ligger under fliken dokument / Ledarna
J18/J20
19 sep 2008
0kommentarer
bilder från minicamp
Tack för en kul och lärorik dag, hoppas alla har lite träningsvärk imorgon. Det finns bilder upplagda i mappen bilder under minicamp sept 2008. Måste oxå passa på att tacka dessa underbara föräldrar,som alltid ställer upp, bygger sarg,fyller vattenflaskor bär klubbor,och städar vårt förråd,sköter klockan osv. / Ledarna.
J18/J20
13 sep 2008
0kommentarer
Skott och teknikträning
Från och med nästa vecka kommer vi att starta med off ice träning före varje torsdags träning, det blir skott träning samt träning med teknikkula. Följande gäller: Vi startar kl 17.45, om det går så kom klädd i "fyskläder" då det är fullt i våra omklädningsrum på torsdagar. Medtag klubba att använda utanför isen samt teknikkulan. TRÄNARNA
J18/J20
5 sep 2008
0kommentarer
VIKTIG INFORMATION
Lördagen den 6:e september har vi en internmatch kl. 10.30, samling kl.09.30. Lördagen den 13.e september har vi en Minicamp: kl. 10.30-11.30 isträning kl. 12.00-12.30 lunch kl. 13.00-14.20 internmatch Hoppas många kan vara med.
J18/J20
29 aug 2008
0kommentarer
skott träning
tips till lite skott träning i sommarvärmen, på denna sida finns både dragskott , slagskott och handledskott, lätt att träna och öva in tekniken innan vi går på is. Tips på en lätt puck är !!! häll ut farsans snus fyll burken med sand och tejpa igen,, funkar bra att öva dragskott med, ställ sedan farsan ett par meter iväg, och sen får han fånga den : -) ... var nöjd när farsan fått en blåtira. då sitter tekniken där.... skotten hittar ni under konsten att göra mål. qbrick.com/index.aspx
J18/J20
14 jun 2008
0kommentarer
Avslutning på hockeysäsongen
Lördagen den 3 maj kl. 11-14 är det avslutning på hockeysäsongen med hela familjen. Plats:Serresjöskolans skolgård ( skolan ligger i Gislövs Läge , 5 km öster om Trelleborg,längs väg 9 ) Jonas summerar denna säsong och informerar om nästa. Ta med picknickkorgen.Det finns möjligheter att grilla. Brännbollsmatch: team 99 mot föräldrarna. Vi ses / ledarna
J18/J20
17 mar 2008
0kommentarer
Visa fler nyheter