Avbryt

1000 tecken kvar

Gästbok

• 8 aug 2012 Skandal!

Vad händer med hemsidan? Flera andra Div.3 lag och Lund har full uppdatering på sina sidor. Stor eloge till Lunds a-lags sida där man kan läsa om alla spelare. Kom igen nu och skriv lite om era spelare och berätta vad som händer i a-laget! Eliteprospects kanske någon skulle uppdatera??
    Skärpning!

• 8 aug 2012 Skandal!

Skärpning!

• 8 aug 2012 Tor & Oden

Livetsomvikingar.blogg.se

• 7 aug 2012 hej

För info om a-laget och roliga möten med killarna så kolla in bloggen : livetsomvikingar.blogg.se!

• 26 jun 2012 Tif

Info om a-laget hade varit kul?
    Lite dåligt att spelarnas statistik inte är uppdaterat på eliteprospect?

• 9 jun 2012 Per

trevligt med en ny sida hoppas att den kommer att vara färsk o det kommer att stå ny saker

• 4 jun 2012 tif{3

Vad händer med a-lagets statistik på elitprospects? Kanske dags att uppdatera den??

Undrar även hur det ser ut i laget! Hoppas ni satsar ungt och hemvävt i år. Känns som att det är bättre att ha killar som brinner för klubben och kanske är nivån sämre på pappret!

Ge de killarna som brinner för det ansvar i år så ska det nog gå bra!

• 30 maj 2012 En från läktaren

Vikings har inte ens börjat kontraktera spelare än utan är bara muntligt överens med dom vilket tyder på stor okunskap! Dom skulle behöva en hel del nya spelare pga alla dom viktiga spelarna Vikings tappar.

• 28 maj 2012 KiNg KoNg

Hej!
    Vad händer hos er? Har ni lagt ner hela föreningen eller? Hör absolut inget om er/ från er.
    Hur ser A-laget ut? Behövs det spelare?

• 19 mar 2012 uffe larsen

Hej!