Avbryt

1000 tecken kvar

Gästbok

• 2 sep 2017 Jerker Olsson

Min grabb ville inte fortsätta med hockeyn nu när nya säsongen drog igång. Därför har jag en Bauer hockeytrunk till salu. Inköpt förra säsongen och har Vikings logga på sig, i övrigt ingen märkning. Ser ut som en stor ryggsäck och har hjul. Vid intresse maila mig på jerkermv@hotmail.com. Pris kan diskuteras.

• 20 apr 2015 carsten snadtmann

Tack för en fantastisk cup alt från mat service till ett grymt spekers bås ni fick i hop alt

mvh KHK svart
    carsten

• 31 okt 2014 Kent

Tack för snabbt svar.

• 31 okt 2014 Göran kansliet

Hej Kent, spelschemat är nu uppdaterat till dags dato!

• 31 okt 2014 Fredrik

Hej, i helgen är det u12 cup, tyvärr inga träningar.

• 31 okt 2014 Marie Stinnerbom

Hejsan!
    Undrar om det är hockeyträning som vanligt imorgon 1/11 kl10.10, trots att det är höstlov?
    Med vänlig hälsning, Marie

• 30 okt 2014 Kent

Undrar även hur det blir den 9 november är det borta mot Åstorp eller hemma mot Ronneby.

• 30 okt 2014 kENT

Är där någon som har koll på vem a-laget möter 30/10. Är det borta mot Åstorp eller borta mot Limhamn.

• 2 mar 2014 Linda

Ja herre gud betala 59 kr för att titta på hockey så sitter där tyvärr inga neutrala och kommenterar utan pratar en massa skit.. trodde man skulle vara neutral när man kommenterade i idrottssamanhang?? Riktigt tråkigt och riktigt lågt att ni pratar skit om Kalmar när det sitter folk och tittar i andra änden riktigt dåligt....

• 2 mar 2014 Peter

Snälla snärre håll käften om du inte kan va neutral